الههالهه، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
زندگی من و باباییزندگی من و بابایی، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

الهه ی ناز من

کلی تغییرات کوچیک و بزرگ برای الهه ی من

1397/6/17 12:10
نویسنده : مامان شهلا
269 بازدید
اشتراک گذاری

الهه ی ناز من

اول از همه ببخشید که خیلی وقته که نتونستم این جا رو آپدیت کنم

عزیز دلم این مدت خیلی درگیر تو بودم

هم چهار دست و پا راه رفتن رو یاد گرفتی هم میتونی با دست گرفتن به مبل یا پشتی ها روی پاهای خودت وایسی

و منم کلی قربون صدقه ت میرم

 

 

و یه چیز دیگه عسل مامان

سه چها روزی میشد که خیلی بی قرار بودی و همش نق میزدی و خوابت کم شده بود

من اصلا نفهمیدم علتش چیه

تا اینکه دیروز با لیوان بهت آب دادم و حس کردم لیوان تق صدا میده

وقتی خوب دقت کردم دیدم آره    وقتی لیوان میخوره به لثه ت تق صدا میده

دستامو شستم و به لثه ت کشیدم و دیدم بله

یه دندون کوچولو و خوشگل در اومده

واااااااای قربونت برم عزیز دلم

حسابی ذوق کردم

و البته در فکر گرفتن یه جشن دندونی خوشگل برات هستم

ایشالا وقتی دندونت یه کم دیگه رشد کرد و دیده شد حتما برات جشن دندونی میگیرم

و از الان به فکر تدارک دیدن و آماده کردن تم افتادم

 

 

پسندها (7)

نظرات (3)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
31 شهریور 97 11:47
آفرین دختر کوچولو. گل
مامان نفیسهمامان نفیسه
14 مهر 97 10:00
ایشالا بسلامتی محبت
مامان شهلا
پاسخ
ممنون عزیزم
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
17 اردیبهشت 98 23:38
بسلامتی انشالله