الههالهه، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره
زندگی من و باباییزندگی من و بابایی، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

الهه ی ناز من

تولد یکسالگی الهه با تم رنگین کمان قسمت اول

1397/9/19 9:29
نویسنده : مامان شهلا
438 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رنگین کمان زندگی من

تولدت مبارکمون باشه قشنگ ترین دختر دنیا

تویی که با اومدنت رنگین کمون زیبایی ها رو به خونه و زندگی من و بابایی آوردی

 

اینم عکسای تولد

البته همه ی این عکسا رو دختر عموها و زن عمو هات گرفتن عزیزم واقعا ازشون ممنونم

خودم انقدر سرم شلوغ بود که به عکاسی نرسیدم

 

اول بریم سراغ سالاد ها و دسر

سالاد رنگین کمونی

 

 

 

 

اینم دسر که من توی یه ظرف بزرگ ژله ی هفت لایه رنگین کمونی درست کردم و بعد برشش دادم که سرو کردنش راحت تر باشه

 

 

 

 

 

 

اینم از کیک خوشمزه ات که واقعا دست آقای قناد درد نکنه

هرچند طرحی که من داده بودم رنگهاش خیلی شادتر بود ولی چون آقای قناد برامون توضیح دادن که استفاده زیاد از این رنگهای خوراکی توسط بهداشت ممنوع شده و برای سلامتی ضرر داره ماهم به همین رنگهای کمرنگ و پاستیلی قناعت کردیم

ولی از طعم بی نظیرش هر چی بگم کم گفتم

 

و اینم از تزیینات خونه و دکوری که برات چیدم

 

 

این گل های رزی که میبینی هم گیفت مهمونا بودن که با نمد درست کرده بودم

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)