الههالهه، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
زندگی من و باباییزندگی من و بابایی، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

الهه ی ناز من

واکسن 6 ماهی

1397/3/22 16:51
نویسنده : مامان شهلا
312 بازدید
اشتراک گذاری

روز 20 خرداد رفتیم مرکز بهداشت و شما واکسن 6 ماهگیتو زدی عزیز دلم    

وقتی برگشتیم خونه به خاطر تاثیر استامینوفن خوابیدی

پیش خودم گفتم خدارو شکر که خیلی اذیت نشدی

اما همین که غروب شد ، قبل از اینکه بابااینا افطار کنن تبت شروع شد.  اون شب تا صبح نه شما تونستی بخوابی نه من.

اما همش فدای یه تار موت عزیز دلم

 

 

اینم یه عکس تب دار که بابایی ازت گرفته .

 

 

الهی قربونت بشم که با وجود تب بازم خوش اخلاق بودی و می خندیدی.

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
22 تیر 97 17:38
تنت به ناز طبیبان نیازمند نباد.گل
مامان شهلا
پاسخ
ممنون