الههالهه، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
زندگی من و باباییزندگی من و بابایی، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

الهه ی ناز من

جشن دندونی الهه ناز من

1397/7/5 12:04
نویسنده : مامان شهلا
441 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان سلام

مامان باز اومد با کلی تاخیر

خوشبختانه جشن دندونیت 5 مهر به خوبی و خوشی برگزار شد و همه چیز باب میلم بود

خیلی نخواستم شلوغ باشه

چون هم تو خسته میشدی هم فکر نمیکنم برای جشن دندونی نیاز باشه که خیلی سور و سات مفصلی باشه

ایشالا تدارکات مفصل بمونه برای تولدت گل نازم

 

اینا عکسای تزیینات خونه س

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم تزیینات غذاها و خوراکی ها

 

 

 

 

 

 

الی داره دو دندون

قند میخوره از قندون

بفرمایید نوش جون

دندونی الهه جون

 

 

 

 

 

اینم کادوهایی که مهمونا زحمت کشیدن و برات آوردن

 

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
19 آبان 97 6:51
مرواریدهات مبارکت باشن.گل
مامان نفیسهمامان نفیسه
19 اسفند 97 14:43
جشن دندونیت مبارک😘
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
17 اردیبهشت 98 23:37
واقعا عالی بود زحمت زیادی  واسه غذاها کشیدید  میتونم پیج و براتون بفرستم خواستید یه سری بزنید من بیشتر از این غذا ها گذاشتم  @ashpaziyenazanin
مامانیمامانی
28 آبان 98 9:36
مبارکت باشه عزیزمممم😍
مامان شهلا
پاسخ
مرسی گلم