الههالهه، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
زندگی من و باباییزندگی من و بابایی، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

الهه ی ناز من

در تدارک تولد یکسالگی

1397/8/20 9:23
نویسنده : مامان شهلا
244 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

من سخت مشغول درست کردن و آماده سازی تم تولدت هستم عزیزم

همونطور که قبلا هم قولش رو دادم دلم میخواست تولدت به نسبت جشن دندونیت مجلل تر و جذاب تر باشه

برای تولدت تم رنگین کمون رو انتخاب کردم

از طرفی هم دلم نمیخواست همه چیز رو آماده بگیرم

برای همین فقط به لیوان و بشقاب و طرف پاپ کرن آماده بسنده کردم و بقیه چیزا رو خودم برات درست کردم عزیزم

 

 

 

 

 

و البته در حال دوخت لباست و همینطور ساخت تل سرت هم هستم

.

.

.

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامانیمامانی
28 آبان 98 9:34
انشاالله که موفق باشین.
بله به نظر منم تم دست ساز قشنگ تره تا آماده😊
مامان شهلا
پاسخ
خیلی ممنونم
•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
7 آذر 98 12:44
ماشالله بانوجان به ان همه هنر ،خسته نباشید تولد گل دختر هم مبارک باشه با ارزوی بهترین ها😍
مامان شهلا
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم