الههالهه، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
زندگی من و باباییزندگی من و بابایی، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

الهه ی ناز من

عروسی پسر دایی مامان

1397/2/14 20:52
نویسنده : مامان شهلا
3,026 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم 12 و 13 اردیبهشت عروسی آرمان پسر دایی من بود و من و شما برای اولین بار توی یه عروسی باهم شرکت کردیم
برای همین دلم میخواست خیلی خاص باشه
پس تصمیم گرفتم که لباس هامون ست باشن

برای شب حنابندون یعنی چهار شنبه شب از اونجایی که پارچه لباس خودم خیییلی سنگین و کلفت بود یه پارچه دیگه برای تو گرفتم ولی همرنگ لباس خودم یعنی مشکی و طلایی  چشمکچشمک

برای شب عروسی هم از پارچه ای که برای خودم لباس کردی سقزی دوخته بودم موند و برای شما یه پیراهن دوختم که پارچه ش ترکیب سفید و کالباسیه    واقعا بهت میومد نازگل مامانمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

دیگه حسابی توی جمع معلوم بودیم و همه عاشق تو شده بودن
مخصوصا که توهم حسابی خوش اخلاق شده بودی و توی بغل همه میرفتی و گریه نمیکردی
فقط چون هم حنابندون و هم عروسی تا نصفه شب طول کشید یکم سر خوابت نق نق کردی

 

عکس شب حنابندون

این عکس من و شما و دایی رضا و مامان گلاله س
 

 

این جام تو بغل دایی رضایی که حسابی خودتو براش لوس کردی

 

 

اینم شب عروسی توی تالاره که من از فرصت استفاده کردم و قبل از اینکه مهمونا بیان و شلوغ بشه و شما خسته بشی کلی باهم عکس گرفتیم

 

 

اینم عروس و داماد خوشگلمون که براشون آرزوی خوشبختی میکنم
انشاالله سالیان سال به خوبی و خوشی زندگی کنن

بغلبغلبغلبغلبغلبغل

پسندها (19)

نظرات (9)

🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
16 اردیبهشت 97 0:35
اييييي جونم چ ناااازين شما 😍🌸🌸😍 عروس هم خيليييي زيباست انشالله مباركه
مامان شهلا
پاسخ
ممنونم عزیزممحبت
مامان صدرامامان صدرا
28 اردیبهشت 97 13:54
وااااای چه لباسای محلی قشنگی 😍❤ماشالله به عروس خانووووم👌😚خدا خوشبختشون کنه⚘
مامان شهلا
پاسخ
ممنون عزیزم   چشماتون قشنگ میبینه   محبت
مامان صفامامان صفا
29 اردیبهشت 97 1:07
سلام مبارک باشه لباساتونم خیلی خوشگل بودن.و دخترتم خیلی ناز خدا حفظش کنه  
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
29 اردیبهشت 97 8:53
سلام انشالله همیشه به جشن و شادی 😍🌸🌸😍 😍🌸🌸😍 😍🌸🌸😍 😍🌸🌸😍
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
30 اردیبهشت 97 3:42
خوش بخت باشن.
مامان نفیسهمامان نفیسه
1 خرداد 97 10:04
مبارک باشه. خوشبخت بشن
مامان مریممامان مریم
2 خرداد 97 0:21
وااااااااااااای چه لباس قشنگی داری مامانششششش،عاشق لباسای کردی ام،اسم دخترهامم کردی انتخاب کردم،هانا و هیدیمحبت
مامان شهلا
پاسخ
چقدر خوب   چه اسمای نازی
مامانمامان
5 خرداد 97 9:47
شاد وسلامت باشیدددددددددددددددددددد
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
12 خرداد 97 10:30
ستارهگلستارهگل ستارهگلستاره ستارهگل ستاره امیدوارم همیشه شاد باشین